TUE MAKAN DIA !! (3 Gambar )Berhati-Hati Kepada Wanita Yang Inginkan Bentuk Badan Yang Langsing. Jangan Kerana Ingin Kelihatan Cantik Sampai Jadi Seperti Ini..

‪#‎terhangat‬ : TUE MAKAN DIA !! (3 Gambar )Berhati-Hati Kepada Wanita Yang Inginkan Bentuk Badan Yang Langsing. Jangan Kerana Ingin Kelihatan Cantik Sampai Jadi Seperti Ini... baca lagi



Kisah ini mungkin boleh dijadikan pengajaran buat kamu yang bercita-cita atau merancang untuk melakukan pembedahan plastik semata-mata ingin kelihatan cantik dan menawan.

Model malang ini dikenali sebagai Andressa Urach yang mendakwa dirinya "mati" selepas kejutan septik yang menyebabkan organnya gagal semasa prosuder suntikan pada paha yang dilakukan pada bulan Desimber. KREDIT FOTO: AKM-GSI.

Model yang berusia 27 tahun ini berkata dia seperti berhadapan dengan kematian setelah dia dikatakan "mati" didalam wad bilik kecemasan.

"Saya tidak akan melupakannya. Berhadapan dengan kematian. Saya sedar tiada apa-apa yang penting." ujurnya sewaktu ditemuramah." Segala-galanya saya harus tanggung sendiri, kecantikan, beg, pakaian dan kereta saya tinggalkan semuanya di belakang. Ia adalah satu momen di mana saya mula menyedari saya tiada apa-apa, kita berada di dunia ini hanya untuk menyelamatkan nyawa kita,"

Andressa Urach sewaktu zaman kegemilangannya..."saya telah berikan segalanya untuk mengundurkan waktu dan lakukan sesuatu yang berbeza. Tiada siapa yang tahu apa yang saya tempuhi. Saya berada dalam kesakitan yang berterusan. Saya masih lagi berada di dalam mimpi ngeri yang dasyat," ujur Urach yang merupakan salah satu model wanita Brazil yang cantik itu.

Tambah Andressa lagi, "Apa yang saya lalui ini adalah balasan atas kebodohan saya".

Terpaksa menggunakan kerusi roda, Urach berkata dia tidak mempunyai kebimbangan untuk menjalani pembedahan kerana dia sudah biasa dengan pisau sebelum ini.

Sebelum inii, dia juga pernah merancang untuk mengeluarkan tulang rusuk untuk membuat dirinya lebih ramping dan juga kaki untuk kelihatan lebih kurus.

Urach sewaktu sebelum pembedahan. kredit foto: Splash.



Semenjak bertahan dalam pembedahan yang menakutkan ini,...Andressa Urach hanya fokus untuk berkongsi kisahnya untuk mengelakkan wanita di luar sana menanggung risiko hanya semata-mata untuk cantik.

Semoga menjadi iktibar kepada anda semua...

Post a Comment

emo-but-icon

Popular

Random Entri

Arkib

|| KLIK SINI UNTUK BACA ||

p.c

p.a

item