TAHNIAH!!! Hanis Zalikha Kini Hamil 4 Bulan. Pandai Sorok Babybump ye :) (3 Foto)

Alhamdulillah, tahniah kami ucapkan kepada pasangan romantik Hairul Azreen dan Hanis Zalikha yang akan menjadi bapa tidak lama lagi.


 Assalamualaika Ya Rasulullah s.a.w, kami datang bawa perkhabaran gembira, dengan izin Allah bakal menambah umatmu Ya Rasulullah s.a.w ❤️ . P/S: Terima kasih atas ucapan dan doa yang baik mengiringi. Semoga lancar semuanya dan kami dapat jadi ibubapa yang baik untuk amanah ini ��
Berita gembira tersebut dikongsikan oleh pasangan ini ketika mereka berada di tanah suci mengerjakan umrah bersama-sama.



 2 tahun lalu, di sini saya doa untuk dijodohkan dengan Hanis Zalikha, Kali ini saya kembali, bersama nikmat yang Allah makbulkan, bersama2 isteri saya :) Dan alhamdulillah di tempat pertemuan Adam & Hawa ini, saya nak kongsi kegembiraan dengan anda semua, isteri saya sedang mengandung 4 bulan.
Sweetnya. Semoga segala urusan anda dipermudahkan. Jangan lupa doakan kami di sini ye!!!

Post a Comment

emo-but-icon

Popular

Random Entri

Arkib

|| KLIK SINI UNTUK BACA ||

p.c

p.a

item