Kek Perkahwinan Berusia 34 Tahun Putera Charles Dan Puteri Diana Di Lelong..Lihat Keadaan Kek Tersebut Selepas 34 Tahun !..Erkhhhhh

Kek Perkahwinan Berusia 34 Tahun Putera Charles Dan Puteri Diana Di Lelong..Lihat Keadaan Kek Tersebut Selepas 34 Tahun !..Erkhhhhh [5 Foto]

Dijual dengan harga RM 12,251 dengan keadaan keknya yang macam tu, jadi kami fikir pembeli kek tersebut adalah gila. Lihat sahaja bahagian dalam kek tersebut apabila di potong...eeeuuuwwwww..




Oleh Ina Mohd. Sumber Mirror

Anda percaya atau tidak, kek berusia 34 tahun masih elok? Kek yang berusia 34 tahun itu sebenarnya kek di hari perkahwinan Putera Charles dan Puteri Diana. Kek tersebut dibalut elok dalam kotak sejak 29 Julai 1981 di Istana Buckingham. Kek itu akan dijual dengan harga £2,600. Kek tersebut masih elok kerana mempunyai kandungan alkohol yang tinggi.

Di kotak tersebut turut tertulis “With best wishes from Their Royal Highnesses, The Prince & Princess of Wales”. Menurut petugas lelongan, Sam Heller, perkahwinan Lady Diana dan Putera Charles mendapat liputan besar-besaran di serata dunia. Sehingga sekarang masih ramai yang mengingati detik indah tersebut.

Paling penting kek tersebut tidak bersentuh dan sebenarnya masih boleh dimakan. Para pengumpul pasti sanggup membayar dengan harga yang tinggi kerana kek ini berusia lebih tiga dekad dan sebuah perkahwinan yang paling tersohor abad ke 20. Siapakah agaknya yang bakal mendapat kek berusia 34 tahun itu? Bertuahnya pengumpul tersebut.

Post a Comment

emo-but-icon

Popular

Random Entri

Arkib

|| KLIK SINI UNTUK BACA ||

p.c

p.a

item