FOTO Penyanyi Sebenar Lagu 'JANAM JANAM, GERUA' Filem DILWALE.

FOTO Penyanyi Sebenar Lagu 'JANAM JANAM, GERUA' Filem DILWALE.

Sekarang sedang meletop-meletop dan menjadi kegilaan semua orang iaitu lagu Janam Janam dan Gerua di dalam filem Dilwale. Admin pun tidak terkecuali nyanyikan lagu nie. Apa tidaknya semua orang di sekeliling sentiasa menyanyikan lagu Janam Janam dan Gerua ini. Tue belum termasuk artis-artis Malaysia lagi kan? Di Youtube lagu Gerua telah dipertontonkan lebih 42 juta. Satu angka hampir memengsankan admin. Hehehe...

http://gosipartispopular.blogspot.my/2016/01/foto-penyanyi-sebenar-lagu-janam-janam.html

Filem Dilwale ini memang sentiasa dinanti-nantikan kerana pelakonnya tidak lain adalah Dato Shah Rukh Khan dan Kajol. Korang mesti tahu nyanyi jer kan tapi tak tau siapa sebenarnya penyanyi asal lagu Janam Janamdan Gerua nie. Memang mantap gabungan mereka berdua nie. Admin sentiasa menitikkan air mata menonton filem ini. Sudah hampir 4 kali terbuang air besar. Hahaha...

Untuk pengetahuan semua penyanyi sebenar lagu Janam Janam dan Gerua ini bukannya Kajol dan Shah Rukh Khan tetapi sebenarnya ialah Arijit Singh dan Antara Mitra. Korang mesti tak pernah dengar nama nie kan? Alaa....takkan tak pernah dengar nama diorang nie? Admin pun baru 1st time dengar nama nie. Kehkehkeh..

Jom kita baca siapa sebenarnya Arijit Singh dan Antara Mitra.

Arijit Singh

http://gosipartispopular.blogspot.my/2016/01/foto-penyanyi-sebenar-lagu-janam-janam.html

Arijit Singh adalah merupakan seorang pemuzik dan penyanyi latar bagi semua filem Bollywood. Kalau lagu-lagu cinta dan mendayu-dayu nie memang beliau la penyanyi nya untuk semua filem di sana. Kebangkitannya menjadi penyanyi latar mula mendapat perhatian melalui lagu Tum Hi Ho dari filem Asshiqui 2.

Arijit Singh pernah memenangi anugerah Best Male Playback Singer dalam 59th Film Fare. Menurut Forbes's Celebrity 100 List, Arijit Singh telah memperolehi pendapatan USD 5.2 juta dollar pada tahun 14. Menyanyi belakang tabir jer dapat mewah camnie? Perrggsss mewah giler seh!!

Antara Mitra.

http://gosipartispopular.blogspot.my/2016/01/foto-penyanyi-sebenar-lagu-janam-janam.html
Antara Mitra juga merupakan penyanyi latar bagi hampir semua filem Bollywood. Beliau baru berusia 28 tahun dan merupakan salah seorang peserta di dalam rancangan Indian Idol. Bermula dari situlah beliau mula bergiat cergas di dalam bidang penyanyi latar.





Setakat ini beliau telah menjadi penyanyi hampir 20 buah filem Bollywood. Pendapatan beliau masih dalam kajian admin yer....Kehkehkeh..

Post a Comment

emo-but-icon

Popular

Random Entri

Arkib

|| KLIK SINI UNTUK BACA ||

p.c

p.a

item