MANGSA MH370 DIJUMPAI!! ANDA PASTI TERKEJUT MELIHAT KEADAAN MANGSA..

MANGSA MH370 DIJUMPAI!! ANDA PASTI TERKEJUT MELIHAT KEADAAN MANGSA..





MAYAT MANGSA MH370 DIJUMPAI!! ANDA PASTI TERKEJUT MELIHAT KEADAAN MANGSA..


#Polis Siasat Dakwaan Temui Bangkai Pesawat MH370 Bersama Rangka Manusia di Selatan Filipina


#KOTA KINABALU: Polis Sabah telah mengesahkan mereka menerima satu laporan tentang penemuan sebuah bangkai pesawat yang mempunyai logo Malaysia di pulau Sugway, Ubian Tawi Tawi , selatan kepulauan Filipina.

#Laporan berkenaan dibuat oleh seorang lelaki yang turut mendakwa bangkai berserta mayat manusia itu ditemui oleh saudaranya pada awal bulan September.

#Lelaki terbabit membuat laporan bagi pihak saudaranya.

#Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, lelaki itu membuat laporan itu di Balai Polis Sandakan pada hari Sabtu.

#"Perkara ini sedang disiasat", katanya memetik laporan The Star.

#Menurut laporan, lelaki berusia 40-an yang bekerja sebagai juruteknik audio visual itu, saudaranya beserta beberapa yang lain sedang memburu burung ketika mereka menjumpai bangkai tersebut.

#Mereka kemudiannya mendekati bangkai itu dimana mereka menjumpai rangka manusia. Mereka juga turut menjumpai rangka di bahagian tempat duduk juruterbang yang masih lagi memakai tali pinggang.





#Sebelum meninggalkan tempat kejadian, mereka mengambil satu bendera yang dijumpai bersama bangkai itu.

#Lelaki terbabit kemudian memberitahu polis mengenai penemuan bangkai tersebut yang mungkin pesawat MH370 yang dicari-cari selama ini.

Post a Comment

emo-but-icon

Popular

Random Entri

Arkib

|| KLIK SINI UNTUK BACA ||

p.c

p.a

item